ایده پناهجوی سوری برای وضعیت اقتصادی سوریه و عراق

تاریخ : 1401/04/22

نویسنده : Gemini

دسته بندی :


پناهجوی سوری تبدیل به یک فعال مدنی  شد که به عنوان مبلغ بلاک چین فراخوان داده بود.

طبق اعلام سایت کوین تلگراف کرم الحمد، دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه ییل، بنیاد ZeFi را برای آموزش کاربران آینده ارزهای دیجیتال و رسیدگی به مشکلات پیش روی سوریه و عراق ایجاد کرد.

یک وب سایت آموزشی برای کاربران مبتدی کریپتو وجود دارد که ZeFi نام دارد. این سایت مانند سایت های دیگر، درس های مقدماتی مفید، چند مقاله جالب و ظاهری صمیمانه دارد. با این حال، هیچ کدام آنقدرها متفاوت نیست - حداقل در زبان انگلیسی. ویژگی خاص این سایت دکمه زبان در گوشه بالا سمت راست است که نسخه عربی وب سایت را نشان می دهد.

واقعاً چیزی در مورد بلاک چین در عربی وجود ندارد. و هنگامی که چیزی به زبان عربی پیدا کردید، بیشتر اینفلوئنسرها هستند که سعی می‌کنند توکن ها را  پامپ و دامپ کنند،».
به گفته  کرم الحمد، بنیانگذار و مدیر عامل ZeFi نسخه عربی ZeFi کاملتر از انگلیسی است. نمونه های فرهنگی دارد و با اصول اولیه شروع می شود.
الحمد گفت: «ZeFi ابتدا با این ایده شروع کرد که پول چیست را برای افرادی که «هرگز از بانک‌ها، کارت‌های اعتباری یا پی پال استفاده نکرده‌اند، افرادی که هیچ درک درستی از پول ندارند، توضیح دهد». الحمد و همکارانش برای اینکه بفهمند چگونه بلاک چین را توضیح دهند، برای شروع به سراغ مادربزرگ هایشان رفتند.

ZeFi به عنوان یک گروه تلگرام شروع به کار کرد و در ماه مارس سال جاری به صورت آنلاین به نمایش درآمد. همچنین اتصال خود را به تلفن حفظ می کند. الحمد گفت که دسترسی به اینترنت در برخی از مناطق خدمات ZeFi، که عمدتاً سوریه و عراق است، کمیاب است، اما تقریباً همه تلفن همراه دارند.

لینک کامل خبر در کوین تلگراف:

 https://cointelegraph.com/news/syrian-refugee-turned-civil-activist-found-calling-as-blockchain-evangelist?utm_source=Telegram&utm_medium=social