بوی بیت‌کوین صعودی آید همی!

تاریخ : 1401/06/20

نویسنده : Gemini

دسته بندی : اخبار کریپتوکارنسی


به گزارش دیلی هودل، بررسی‌های نایجل گرین (Nigel Green) از رفتار اخیر نهنگ‌های کریپتویی نشان می‌دهد که بیت کوین (BTC) به احتمال قوی وارد یک روند صعودی خواهد شد.

مدیر عامل گروه مشاوران مالی دیوره (deVere Group) اعتقاد دارد که نهنگ‌های بیت کوین پس از فروش BTCهای خود در حال آماده شدن برای ورود مجدد به بازار بیت کوین هستند و این اتفاق می‌تواند تقاضای بیت کوین را به یکباره افزایش داده و بازار آن را صعودی کند.

همچنین در ماه گذشته تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین رشد قابل توجهی داشته است که نشان‌دهنده مستعد بودن bitcoin برای ورود به بازاری گاوی است.

از طرف دیگر، به نقل از اخبار مندرج در coindesk، یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین به نام مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، در روز گذشته حدود پانصد میلیون دلار از سرمایه خود را برای خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری در بازار آن فروخت. این خبر نیز می‌تواند، همچون رفتار نهنگ‌ها، سیگنالی برای صعودی شدن بازار بیت کوین قلمداد شود.

ناگفته نماند که مؤسس، مدیرعامل سابق و مشاور اجرایی فعلی سازمان مایکرواستراتژی، مایکل سیلور (Michael Saylor) معروف است. وی از سال 2020 تا امروز، با استفاده از درآمد این مجموعه بیش از 130 هزار بیت کوین با ارزشی بالغ بر 2 بیلیون دلار خریداری کرده است.